Contractació menor de serveis de contracte menor per a l’organització, difusió i execució d’una jornada tècnica sobre prostitució deslocalitzada a Palma el 2 d’octubre de 2025 - Perfil del contractant
Contractació menor de serveis de contracte menor per a l’organització, difusió i execució d’una jornada tècnica sobre prostitució deslocalitzada a Palma el 2 d’octubre de 2025
LOCALITZACIÓ: Palma
UNITAT: Servei d’Igualtat Joventut i Drets Cívics - Àrea de Serveis socials, Educació, Participació ciutadana, Joventut i Igualtat d’Oportunitats
RESPONSABLE: La TAE de la Unitat Tècnica d’Igualtat
INFORMACIÓ: 971 22 59 00 - Ext. 7721, 7754, 7751
DATA DE FI DEL TERMINI PRESENTACIÓ D'OFERTES 15 dies naturals des de l'endemà de la publicació de l'anunci a la plana web municipal (Perfil del Contractant / Contractes Menors).
PRESSUPOST MÀXIM D'ADJUDICACIÓ: el preu màxim de licitació és de 6.700 € euros IVA inclòs.
OBJECTE DEL CONTRACTE, CRITERIS D'ADJUDICACIÓ, TERMINIS, I RESTA DECONDICIONS: les descrites a la memòria justificativa adjunta.
PRESENTACIÓ D’OFERTES: L’oferta es presentarà mitjançant instància dirigida al Servei d’Igualtat depenent de l'Àrea de Serveis socials, Educació, Participació ciutadana, Joventut i Igualtat d’Oportunitats (per registre electrònic).
Caldrà informar (amb còpia del justificant de registre) de la seva presentació a l’adreça de correu electrònica: igualtat@palma.cat
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:
1.- El model de proposició i oferta econòmica. (Annex 1) Inclourà pressupost detallat de la prestació del servei referit, signat pel representant legal de l'entitat interessada, i inserint el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica. S’ha d’indicar el tipus de IVA aplicable (o si l'entitat està exempta).
2.- Declaració responsable del licitador sobre compliment dels requisits de capacitat per a contractar amb l'Administració pública, signat. (Annex 2)
3.- Declaració responsable del licitador en matèria de Prevenció de Riscos Laborals, signat. (Annex 3).
4.- Declaració d’Absència de Conflictes d’interessos, signat. (DACI). (Annex 4).
5.- Relació de la documentació que s’aporta a efectes de valoració segons els criteris d’adjudicació establerts, tot informant de l’arxiu electrònic i la pàgina en que es troba l’acreditació a valorar.
-Currículum vitae de cada professional. Per acreditar l’experiència s’indicaran les dates, el nom del servei i principals funcions desenvolupades. L’experiència en investigació s’acreditarà mitjançant el títol i DOI de les publicacions en autoria o coautoria. La experiència com a ponent ha d’incloure la data, duració, títol i lloc de realització.
L’administració es reserva el dret a demanar l’acreditació de qualsevol extrem contingut al cv.
Altre documentació que consta a la memòria justificativa a l’apartat documentació a presentar
Altrament, l’adjudicatari del contracte antes de la resolució de l’expedient, haurà d’acreditar davant l’Ajuntament la titularitat del compte corrent en el que s’ha de realitzar el pagament, a tal efecte
a) Bé s’aportarà certificat de titularitat original emès per l’entitat bancària, només si Tresoreria de l’Ajuntament de Palma no disposa de les dades de la titularitat del compte bancari de l’entitat .
b) Bé a l’enllaç https://palma.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=13899 les entitats poden sol·licitar a la Secció de Tresoreria Municipal l’alta de la titularitat del compte bancari.
Dades de la Contractació:
Núm. d'expedient
CMe 12/2025
Procediment d'adjudicació:
Contractes menors
Tipus de contracte:
Serveis
Dades específiques Anunci
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
02/de jul./2025
Dades específiques Licitacions en curs
Dades específiques Valoració:
Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions
Documents
Memòria justificativa Jornades PD.pdf ANNEX 1. MODEL DE PROPOSICIÓ I OFERTA ECONÒMICA (2).pdf ANNEX 2. DECLARACIÓ RESPONSABLE DE COMPLIMENT DELS REQUISITS DE CAPACITAT (1).pdf ANNEX 3. DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL LICITADOR EN MATÈRIA DE PREVENCIÓ DE RISCS LABORALS (1).pdf ANNEX 4. DECLARACIÓ D'ABSÈNCIA DE CONFLICTE D'INTERESSOS (1).pdfData darrera modificació: 2 de juliol de 2025