LOGÍSTICA 2025-004. SUBMINISTRAMENT DE GAS NATURAL COMPRIMIT (GNC) PER A LA FLOTA DE VEHICLES MUNICIPALS DE L'ÀREA D'INFRAESTRUCTURES DE L'AJUNTAMENT DE PALMA - Perfil del contractant
LOGÍSTICA 2025-004. SUBMINISTRAMENT DE GAS NATURAL COMPRIMIT (GNC) PER A LA FLOTA DE VEHICLES MUNICIPALS DE L'ÀREA D'INFRAESTRUCTURES DE L'AJUNTAMENT DE PALMA
L’Àrea d’Infraestructures i accessibilitat, necessita tramitant l’expedient per a adjudicar el contracte menor de SUBMINISTRAMENT DE GAS NATURAL COMPRIMIT (GNC) PER A LA FLOTA DE VEHICLES MUNICIPALS DE L'ÀREA D'INFRAESTRUCTURES DE L'AJUNTAMENT DE PALMA.
Les condicions que heu de tenir en compte per a formular la vostra oferta són les següents:
- Objecte del contracte:
Subministrament de gas natural comprimit (GNC) per a la flota de vehicles municipals de l'Àrea d'Infraestructures de l'Ajuntament de Palma.
- Abast del contracte:
Els vehicles municipals inclosos en aquest contracte són els descrits a l’apartat 18. Aquest nombre podrà ser modificat (reduït o ampliat) en funció de les necessitats de l’administració, sense que això impliqui cap modificació de contracte ni variació sobre el percentatge ofertat per quilogram de GNC. Es tracta d’un contracte de preu unitari per quilogram de GNC amb un percentatge de descompte fins la finalització del contracte o fins a esgotar el pressupost màxim.
- Tipus de contracte:
Contracte de subministrament.
- Procediment i forma d’adjudicació:
Contracte menor, d’acord amb la normativa vigent.
- Criteris de puntuació:
Criteri únic: econòmic.
El licitador haurà d’oferir un percentatge de descompte fix sobre el preu públic del GNC (gas natural comprimit) en sortidor (€/kg). Aquest descompte s’aplicarà durant tota la vigència del contracte i inclourà tots els impostos aplicables. El preu final del subministrament es calcularà multiplicant els quilograms proveïts de combustible pel preu en €/kg i aplicant el descompte ofert.
El contracte s’adjudicarà a l’oferta que apliqui el major percentatge de baixa sobre el preu de venda públic en sortidor (€/kg) vigent en el moment de proveïment del combustible.
- Especificacions tècniques de la prestació:
- L’empresa adjudicatària remetrà al servei de Logística una factura total a final de mes.
- El percentatge de baixa sobre el preu de venta públic haurà de ser fix durant la vigència del contracte.
- L’empresa adjudicatària haurà de disposar de personal, instal·lacions i infraestructures adequades per garantir el proveïment de combustible dels vehicles municipals de manera àgil i segura.
- El licitador comptarà amb les autoritzacions adients i amb el compliment de les exigències previstes en la normativa sectorial d’aplicació, així com les demés normes de protecció i/o seguretat exigibles en relació amb el subministrament de la comanda.
- L’adjudicatària nomenarà un interlocutor directe amb la finalitat de facilitar el seguiment de l’execució del contracte amb funcions i capacitat de coordinació. També es posarà a disposició de l’Ajuntament un telèfon d’atenció al client i un correu electrònic al qual es pugui dirigir davant possibles incidències en l’execució del contracte.
- El subministrament haurà d’estar disponible, com a mínim entre les 7:00 h i les 23:00 h l’horari laboral de l’Àrea d’Infraestructures.
- No es pot determinar una freqüència mínima de proveïment de combustible ni un volum anual fix. L’empresa adjudicatària estarà obligada a subministrar el carburant sol·licitat durant la vigència del contracte.
- El quilometratge anual i el consum estimat per vehicle es detallen a l’apartat 18.
- Per al control del subministrament, l’empresa adjudicatària haurà de proporcionar una targeta identificativa per a cada vehicle (aproximadament 11 unitats), sense cap cost per a l’Ajuntament. Les targetes estaran associades a la matrícula del vehicle i seran propietat de l’empresa adjudicatària, que també assumirà el cost de crear noves targetes en cas d’alta, pèrdua, trencament, robatori o mal funcionament, així com el cost de l’enviament.
- L’empresa adjudicatària serà responsable de gestionar el consum per garantir que no se superi el pressupost màxim del contracte.
- Òrgan de contractació:
L’Àrea d’infraestructures, accessibilitat i polígons industrials.
- Pressupost màxim de licitació:
15.000 € + IVA
- Termini, durada de l’execució del contracte:
12 mesos a partir de la formalització del contracte, o fins a esgotar el pressupost màxim.
- Lloc de la prestació:
El punt de subministrament s'haurà de trobar dins del terme municipal de Palma, amb fàcil accés per als vehicles descrita a l’apartat 18. El licitador indicarà el punt o punts de subministrament objecte del contracte.
- Responsable del contracte:
Tècnics Municipals de l’Àrea d’infraestructures, accessibilitat i polígons industrials.
- Termini de garantia:
Durant la vigència del contracte.
- Forma de pagament del preu:
Mitjançant la presentació d’una factura mensual que inclogui: matrícula del vehicle, quilograms subministrats i data del subministrament, on figuraran les dades següents:
- Els quilograms totals de GNC servits
- La base imposable del cost, el tant per cent de baixa efectuat per l’empresa, el total final de l’import a pagar i l’IVA en columnes separades.
- A la factura s’adjuntarà un llistat on es detallarà per a cada proveïment de combustible:
- El número de targeta
- El número de matrícula del vehicle
- La data i hora
- L’estació de servei
- Els quilograms servits de GNC
- El preu del quilogram de GNC del dia
- L’import
- La baixa corresponent
- L’import a pagar descomptada la baixa ofertada
- Presentació d’ofertes:
Les ofertes s’han d’enviar per correu electrònic a:
Departament d'Infraestructures i Accessibilitat (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma).
El correu electrònic ha d’incloure:
- Referència a la licitació
- Nom o raó social de l’empresa
- NIF
- Nom i cognoms del representant (si escau)
- Telèfon i fax
- Adreça electrònica habilitada (si escau)
El licitador haurà d’emplenar el model de declaració responsable que s’adjunta com a annex, per al cas que resulti adjudicatari.
- Documents que s'annexen:
- Model de declaració responsable a omplir pel licitador.
- Model de declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI).
- Termini de presentació:
Fins al dia 29 d’agost de 2025 a les 14:00
Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient us podeu posar en contacte amb el Departament d'Infraestructures al telèfon 971 764800
- Autorització de la despesa.
L'autorització de la despesa i l'adjudicació del contracte queda subjecta a la condició suspensiva de la disposició de crèdit suficient i adequat de l'exercici d'execució.
- Llistat de vehicles i consum estimat.
MARCA MODELO | UD | Descripció | km/any | kg/100 km | Consum anual |
IVECO 40cl 4GNG | 1 | Camió bolquet 3.500 Kg. | 7.500,00 | 30,00 | 2.250,00 |
IVECO 40cl 4GNG | 1 | camió 3.500 Kg. caixa fixa. | 7.500,00 | 30,00 | 2.250,00 |
IVECO 120EE22P CNG | 1 | camió 12.000 Kg. bolquet asfalto | 26.500,00 | 30,00 | 7.950,00 |
IVECO 120EE22P CNG | 1 | camió furgó cerrado10.000 kg con plataforma elevadora | 16.100,00 | 30,00 | 4.830,00 |
ISUZU P75H | 1 | camió pesat microgrua 1 braç 2 prolongues | 7.500,00 | 20,00 | 1.500,00 |
ISUZU F14 | 1 | camió pesat 12 tn grua 3 prolongues | 16.000,00 | 25,00 | 4.000,00 |
IVECO EUROCARGO 160E | 1 | camió pesat 16 tn grua 5 prolongues | 16.000,00 | 28,00 | 4.480,00 |
ISUZU M27 | 3 | Camions M.M.A 3.500 kg caixa fixa amb plataforma elevadora (12,000km/any) | 36.000,00 | 13,00 | 4.680,00 |
ISUZU M27 | 1 | Camions M.M.A 3.500 kg caixa fixa bandes abatibles | 9.800,00 | 13,00 | 1.274,00 |
Total estimat anual | 33.214,00 kg |
Dades de la Contractació:
Núm. d'expedient
LOGÍSTICA 2025-004
Procediment d'adjudicació:
Contractes menors
Tipus de contracte:
Subministre
Dades específiques Anunci
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
18/d’ag./2025
Dades específiques Licitacions en curs
Data Inici presentació d'Ofertes:
18/08/2025
Data Fi presentació d'Ofertes:
29/08/2025
Dades específiques Valoració:
Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions
Documents
ANNEX III DECLARACIO RESPONSABLE CONTRACTISTA-INFRAESTRUCTURES.pdf ANNEX IV DACI-INFRAESTRUCTURES.pdf LOGÍSTICA 2025-004 - Annex_1_CAT_Memoria_justificativa_GNC_-_SEFYCU_4090336.pdf LOGÍSTICA 2025-004 - Annex_1_CAST_Memoria_justificativa_GNC_-_SEFYCU_4090331.pdf LOGÍSTICA 2025-004 - Annex 2 CAT Sol·licitud d'ofertes - ANUNCI.pdf Annex 2 CAST Solicitud ofertas - ANUNCIo.pdfData darrera modificació: 18 d’agost de 2025