Publicador de continguts

ACC.2025-004 - CONTRACTE MENOR DE SUBMINISTRAMENT DE 10 CARPES PELS ESDEVENIMENTS ORGANITZATS PEL SERVEI D’ACCESSIBILITAT

DEPARTAMENT D’INFRAESTRUCTURES I ACCESSIBILITAT
SERVEI D’ACCESSIBILITAT, CONTROL I OCUPACIÓ DE LA VIA PÚBLICA PER OBRES

CONTRACTE MENOR DE SUBMINISTRAMENT DE 10 CARPES PELS ESDEVENIMENTS ORGANITZATS PEL SERVEI D’ACCESSIBILITAT
Núm. d’expedient: ACC.2025-004

L'Ajuntament de Palma, a través del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat, en l'exercici de les seves competències, i amb la col·laboració de diverses associacions de persones amb discapacitat, organitza jornades d’activitats informatives, lúdiques i esportives amb l’objectiu de sensibilitzar i visibilitzar els drets de les persones amb discapacitat i l’accessibilitat universal. És necessari tenir carpes per donar ombra i/o refugiar davant la pluja a les entitats col·laboradores durant aquest dia. És per aquest motiu que sorgeix la necessitat del subministrament de 10 carpes.
1).- Objecte del contracte: L'objecte del contracte és el subministrament de 10 carpes plegables.
2).-Tipus de contracte: Subministrament
3).- Procediment i forma d'adjudicació: Contracte menor.
4).- Criteris de puntuació: Únic criteri, econòmic (entre les ofertes de material que compleixi les característiques del punt 6)
5).- Paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats, d'acord amb l'art. 149 LCSP 9/2017 i amb l'art. 85 del RGLCAP, RD 1098/2001.
6).- Especificacions tècniques per a la execució de la prestació:
Les característiques generals a tenir en compte seran:

- Carpa plegable de color blanc
- Mides mínimes: 3m x 3m
- Alçada mínima lliure de pas: 2,20m (davall dels faldons)
- Com a mínim, un dels faldons de cada carpa haurà de tenir el logotip de l’Ajuntament de Palma, en color negre
- Ha de disposar de bossa pel transport
7).- Òrgan de contractació: Regidoria d’Infraestructures i Accessibilitat.
8).- Pressupost màxim de licitació: 3.000€ (IVA inclòs)
9).- Termini d'execució del contracte: les carpes s’han de subministrar dins dels 30 dies posteriors a l’adjudicació formal del contracte, a les instal·lacions de l’Ajuntament de Palma a Son Pacs, camí dels Reis, 400, Palma
10).- Responsable del contracte: Cap del Servei d’Accessibilitat, Control i Ocupació de la via pública per obres - 971 764 800
11).-Termini de garantia: 3 anys
12).- Presentació de l'oferta:
L’oferta s’ha d’enviar a les adreces de correu electrònic següents del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma): accessibilitat@palma.cat i serveiadministratiu@palma.cat
El correu electrònic ha d’estar identificat amb:
a) Indicació de la licitació a què es concorre
b) Nom i llinatges o raó social de l’empresa licitadora
c) NIF
d) Nom i els llinatges del representant, si escau.
e) Els números de telèfon i de fax
f) L’adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.
13).- Documentació a presentar:
a. Oferta econòmica
b. Fitxa tècnica del material cotitzat, on es vegi clarament l’alçada lliure de pas.
c. Declaració Responsable de compliment dels requisits establerts per a la execució de la prestació objecte d’aquest contracte
d. Annexos firmats electrònicament, en cas de resultar adjudicatari.
14).- Documents que s’annexen:
- Model de declaració responsable a emplenar pel licitador
- Model de declaració d’absència de conflicte d’interessos (DACI).
15).- El termini de presentació: fins el dia 8 de setembre de 2025, a les 14:00.
16).- Forma i condicions de pagament del preu:
Presentant una única factura al final de la prestació, expedida per l’entitat i conformada pel responsable del contracte, abans del 30 de novembre de 2025.

Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient us podeu posar en contacte amb el Servei d’accessibilitat, control i ocupació de la via pública per obres a través del correu electrònic accessibilitat@palma.cat o telèfon 971 764800. Ext. 5032 o 5159

 

Dades de la Contractació:

Núm. d'expedient

ACC.2025-004

Procediment d'adjudicació:

Contractes menors

Tipus de contracte:

Subministre

Dades específiques Anunci

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

18/d’ag./2025

Dades específiques Licitacions en curs

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

18/08/2025

Data Inici presentació d'Ofertes:

18/08/2025

Data Fi presentació d'Ofertes:

08/09/2025

Dades específiques Valoració:

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data darrera modificació: 18 d’agost de 2025